"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dissabte, 6 de setembre del 2014

Visita turística a Bélesta (Pays d'Olmes), Ariège


Escut del poble
Lloc on he dormit i esmorzat


Avui m'he anat fins a la població de Bélesta, en mig del Pays d'Olmes, que pertany al Departament d'Ariège, ja que demà i demà passat tinc intenció d'anar a donar un tomb per aquesta zona. Les dates no son les més adequades doncs la vegetació ja ha perdut una part del verd llampant de la primavera i encara no ha començat ni a groguejar ni a marronejar, típic de la tardor.
La equivocació que faig es programar el gps del cotxe per no anar per autopistes de peatge, tot venint de Barcelona, on he anat primer a fer una comanda. M'envia per la Collada de Tosses, el Coll de Puigmorens i dos colls més després d'Ax-les-Thermes. Demencial.
Una vegada a la zona, primer passo per la Oficina de Turisme, que està Lavalenet, per comprar una petita guia de la zona. A Béleta no hi ha cap Gîte d'Etape, pel que, després de preguntar, em quedo a dormir a "Joli Jardin" que tenen habitacions amb dret a esmorzar. El més curiós es que son anglesos i no parlen ni quasi entenen ni el castellà ni el català, pel que em serveis per practicar l'anglès.
Després de dutxar-me i canviar-me de roba, em vaig a donar un tomb pel petit poble i fotografiar-ho una mica. Ja de tornada a l'habitació, menjo una mica del que porto i aviat a dormir que demà ha de començar la ruta.

Per veure i/o baixar les fotografies, aquí.






00000000000000000000000



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada