"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 9 de febrer del 2015

Comentaris a les entrades d'aquest blog


Des de fa alguns dies estic rebent alguns comentaris a algunes de les meves entrades, que en principi sembla que es refereixen al tema tractat, però que de seguida s'aparten de l'assumpte i continuen per uns camins que ni venen al cas ni m'agraden. 
Vaig fer moderar els comentaris de forma expressa, per evitar-ho. Pel que ja hi han tres entrades a les que no he autoritzat la seva publicació. Si algú ha de dir-me, demanar-me, o explicar-me qualsevol cosa que no tingui res a veure a un article, que m'enviï un mail. 
Encara que no sé si a les persones a que va dirigir aquest escrit ho llegiran, però més igual. Com signen com anònim i no posen el seu nom, no sé si es una broma, però encara que ho fos, no es el lloc idoni.
No faig cap comentari més ja que em sembla que ja ho he dit tot i prou clar.

I en català tampoc existeix.

Et demano que diguis tot el que vulguis i quan vulguis, i no esperis a que sigui tard, ja que el temps mai retrocedeix ni tornarà aquell moment perdut, però sempre al lloc idoni.

000000000000000000000



4 comentaris:

  1. Joan ......


    I que sol que et quedaràs .... !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha una dita que diu millor tot sol que mal acompanyat. Amb això només vull reafirmar-me en el que he dit a l'article, benvingudes totes les aportacions a que es refereixen als escrits corresponents, fora d'això no ho crec oportú.

      Elimina
  2. Si segueixes amb aquesta linia tan autoritaria, deixare d'escriure't, i d'explicar-te coses, que et puguin esser d'utilitat, Joan.
    Tu mateix.


    I que sol que et quedaràs .... !

    ResponElimina
    Respostes
    1. O no sé explicar-me o no m'entens. Segurament serà que escric ràpid i sense pensar massa el que dic, encara que tingui clar el que vull dir.
      Vaig començar a rebre comentaris que no tenien res a veure al que havia dit jo. Els primer els vaig publicar encara que avisant que si m'havien de dir res a fora de context que m'enviessin un email. No em va/n fer cas i no vaig autoritzar la publicació de dos comentaris.
      Jo estic molt content si comprovo que estan llegint el meu blog (encara que puc veure-ho per les estadístiques, no ho faig quasi mai), i que es posin comentaris, aclareixin dubtes, ampliïn informacions, etc., ja que soc conscient de les meves limitacions dels coneixements. Tot això es benvingut.
      Vaig moderat els comentaris, fet que em va saber molt de greu, quan vaig començar a rebre spams, fet que es va acabar quan vaig prendre la decisió de moderar-los. Vaig treure la moderació i els vaig tornar a rebre'ls, pel que em costa molt deixar-lo lliure.
      Crec que m'he explicat suficient, i el que menys voldria es que ningú s'ho prengui malament.

      Elimina