dimarts, 12 de novembre del 2013

Viatge a Vietnam, Cambodja i Bangkok. Dia 11

Dia 12 de novembre del 2013. Bangkok

"Buda de Oro" i "Buda Reclinado"

La guia ens ve a buscar a les 9 del matí. La guia resulta que es un travesti, però molt simpàtic/a. Ens porta al Temple Wat Traimit on està el Buda d'Or, hi ha una historia sobre aquesta estàtua de que la van trobar sota una xapa de metall, per protegir-la de la pluja, ja que estava a la intempèrie. Per veure informació mirar aquí. Després ens porta al Gran Palacio, on es troba el Buda Esmeralda. Però en el camí entre els dos llocs ens trobem una gran manifestació en contra del govern, amb una multitud de monjos al davant. La guia ens fa córrer per entrar al Gran Palacio no sigui què els manifestants vulguin entrar i hi hagin disturbis. A la porta hi ha una bona colla de soldats. El Buda Esmeralda es l'únic que no es pot fotografiar. Per veure informació mirar aquí. A tots els temples amb budes ens fan descalçar. I per finalitzar anem al Temple de Wat Pho on hi ha el Buda reclinado. Una bona informació la dona aquesta pàgina (->) .
Una vegada vist aquests temples i el Gran Palacio (Palau Reial) em fa pensar que tant els reis com la religió d'allí gaudeix o gaudia d'una riquesa incomprensible.
Després de finalitzades les visites programades, la guia ens deixa a la porta d'uns grans magatzems. Donem un tomb i dinem en un dels diversos restaurant que hi ha.
Per tornar a l'hotel agafem el tren elevat (Sky Train), però amb la mala fortuna de equivocar-me de línia, ja es mala sort que havent només dos línies, agafem l'errònia. Com no ho veig clar ho pregunto i uns passatgers del tren em fan veure l'error. Hem de baixar, agafar el tren en direcció contraria, o sigui cap el començament, baixar un pis, i agafar el tren de l'altre línia. Les parades de les dos línies de la mateixa estació, estan a nivell diferent. Una vegada a la parada més a prop de l'hotel, baixem i ens anem xino-xano cap allícaminem una mica de més ja que com avui no es el meu dia, m'empasso la cruïlla i donem alguna volta que no estava prevista. Maite està molt cansada i es posa al llit a descansar, mentre jo surto a donar un petit tomb per la zona, hi han paradetes de menjar a les voreres, i es bonic veure una mica l'ambient del carrer, encara que no es un carrer de les zones més típiques, ja que es una avinguda es agradable veure l'ambient que es respira a la vorera. Al carrer on està l'hotel, també hi ha un parell de restaurants d'una mica de luxe.

Dia 2 i 3 de novembre. Barcelona a Hanoi, passant per Doha. Crònica.
Dia 4 de novembre. Visita a Hanoi. Crònica - Fotografies
Dia 5 de novembre. De Hanoi  a la Badia de Halong. Crònica - Fotografies
Dia 6 de novembre. De la Badia de Halong a Ho Chi Minh. Crònica - Fotografies
Dia 7 de novembre. Visita als túnels de Cu Chi i Ho Chi Minh. Crònica - Fotografies
Dia 8 de novembre. Visita desembocadura del Mekong i viatge a Cambodja (Siam Reap). Crònica - Fotografies
Dia 9 de novembre. Visita a Angkor Thom i Angkor Wat. Crònica - Fotografies
Dia 10 de novembre. Visita a Angkor Thom (Conjunt de Preah Khan)Crònica - Fotografies
Dia 11 de novembre. Visita al conjunt Rolous Group i viatge a Bangkok. Crònica - Fotografies
Dia 12 de novembre. Visita al Temple Wat Traimit, al Gran Palacio (Palau Reial) i al Temple de Wat Pho. Crònica - Fotografies
Dia 13 de novembre. Dia lliure per Bangkok i tornada cap a casa . Crònica - Fotografies
Dia 14 de novembre. Arribada a casa.