"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 4 de maig del 2009

Frases que fan pensar

De tant en tant m'agafa la vena mística, sobretot quan estic bastant cansat, com avui (en pocs dies posaré la sortida d'ahir).
Poso dues frases que vaig llegir fa pocs dies i que em van agradar molt:
La primera es una frase que he llegit en un article signat per en Francesc Sanuy, però que diu que no sap de qui es: "Hi han quatre coses que mai no tornen ni és possible que tinguin marxa enrere. Les paraules pronunciades, la fletxa llançada, el temps passat i les oportunitats perdudes". Quan parla de la fletxa llançada, jo inclouria qualsevol estri que es llanci (tir d'escopeta, pedra, o qualsevol altre objecte que es llanci).
La segona es una frase de Woody Allen, aquesta es mes espiritual: "Jo no hi crec en el més enllà, però per si cas m'enduré una muda de roba interior".
Son frases que et fan pensar i que cada u ha d'interpretar de la manera que estimi mes convenient.

7 comentaris:

  1. M'esperava força més d'aquesta pàgina. Em quedo amb la frase de'n Woody Allen i amb la última línia; (sobretot, és, és, hi ha, és, una frase, és, més, són, més).

    ResponElimina
  2. No se que voleu dir amb la última línia .......

    ResponElimina
  3. Espero que això no serveixi de prejudici, simplement m'ha impactat el nombre d'errades, i de la ingenuitat de la gent, en aquest cas vostè. I, pel que m'ha semblat el text, tot i que, des del meu punt de vista era massa precís, és que és un individu que sap el que es fa i demostra una intel·ligència considerabe, almenys en aquest àmbit. Però val a dir, que només s'ha limitat a donar el seu punt de vista, per cert gens innovador i sense dir res que els altres sense donar-hi masses voltes no podem percebre, de dues frases que són d'altres.
    Això és tot.

    ResponElimina
  4. - Última línia: "Són frases que et fan pensar i que cada u ha d'interpretar de la manera que estimi més convenient".
    No comprenc el que no entén. En el primer comentari, he valorat positivament la frase de'n Woody Allen i la última línia, escrita per vostè.
    No hi ha res a entendre. He donat la meva opinió, com he fet en els 2 comentaris, en tot cas, amb aquest, 3.
    Espero que això li aclari els dubtes que tenia.

    ResponElimina
  5. Què en pensa de tot el que li he teclejat? Pensi que només és una opinió, però crec que força subjectiva, vostè què en pensa?
    Faci-me'n cinc cèntims.

    ResponElimina
  6. Tot i així, pensant-ho detingudament, suposo que no tinc cap dret a fer el que he fet "a comentar el que vostè pensa, de la manera que vol i amb les errades que li rotin o que desconeixi com s'escriuen realment". Però..., de dret sí que en tinc i, així ho he fet.
    I..., d'aquest mode li he comentat la pàgina, que, pel que sembla, no ha originat gaire expectació.
    Esperi que valori les meves crítiques positivament.
    Recordi, és només una opinió.

    ResponElimina
  7. Jo no m'enfadaré mai perquè la gent opini del que jo dic i del que faig, això si amb educació i sense buscar la confrontació.
    Quan jo deia que no entenia a que es referia a la última línia, era al que havia escrit entre els parèntesis, després m'he adonat que eren les faltes d'ortografia, tinc que reconèixer que no en sé mes.
    Aquest blog meu es una mica particular, tant hi poso les meves sortides com el que puc pensar en un moment determinat, però com no tinc gaire facilitat en escriure (es pot comprovar en el meu vocabulari no massa variat) aprofito que llegeixo un article que m'agrada i està en sintonia amb el que penso, per col.locar-ho.
    Sempre es agradable que et llegeixin i et diguin el que penses de tu i del que escrius.

    ResponElimina