"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dijous, 28 de maig del 2015

Breus comentaris sobre les eleccions


Primer i donant una petita ullada als resultats de les ultimes eleccions, amb l'àmbit de totes les comunitats autònomes, hi ha un xifres que son perquè s'ho facin mirar els votants:

Global en totes les autonomies:
Més de 6 milions de votants han votat a un partit que el jutjaran per corrupte. El jutge els demana una fiança d'1 milió dos-cents mil euros. Al partit, com es normal els no tresorers actuals ni anteriors surten xiulant.
Andalusia:
Més d'1 milió tres-centes mil votants ho han fet a un partit que molt parlar de la no corrupció, però té la majoria de càrrecs anteriors, imputats, i no els foten fora ni del partit ni de les institucions.
Més d'1 milió cent-mil de votants a un altre partit, pertanyen als 6 milions d'abans.
Catalunya:
Més de 668 mil votants ho han fet a una coalició, on un partit té la seu social embargada pel jutjat i l'altre ja va ser declarada corrupte i va haver de tornar uns diners que havien robat, i els líders ni es van immutar.

Aquests números semblen una innocentada, però son realitat.

Amb això vull demostrar que si els mesquins i miserables de bastants polítics ens roben (els altres deuen mirar per un altre lloc) es perquè el poble vol. Es igual que si jo vaig normalment a comprar a un comerç i cada vegada que vaig em cobra de més, si jo continuo anant, el resultat es que el comerç es un lladre però jo soc un estúpid. 
I no val les declaracions de molts corruptes que si tornen a sortir elegits, s'escuden amb que el poble els vol, SENYORS HIPÒCRITES (Uf perdó per dir-vos senyors) CONTINUEU SENT LLADRES i haveu d'anar a la presó.

Entrant a les de Reus, només dir que jo m'he alegro que tots aquests partits que a cada elecció surten nous i es fan per rebequeria i atac de banyes, no tinguin cap regidor. L'excepció va ser a les últimes, on va sortir un, amb dos regidors. Per cert aquest partit es devien pensar que aquest any arrasarien i com s'han quedat igual estan molt tristos.
Com anècdota dir que si els vots de MR-AO-E haguessin anat a la CUP, aquesta formació s'hauria quedat amb els mateixos regidors. Si els de la Llista Unitària haguessin anat a Esquerra,  aquests haurien tingut un regidor més. I per finalitzar, si els de De Nou Reus  i Ara Reus haguessin anat a CiU aquest hauria tingut un regidor més, però Ara Reus ara té 2, o sigui en el còmput haurien perdut 1. Ara em fixo que el Cervera, segons ell, no li fa el llit al Pellicer, o sigui aquests últims càlculs no compten.

Com a conclusió només em queda un apunt, que el que roba es un delinqüent, el que no ho fa però ho sap es un encobridor, i el que es deixa es estúpid.

El que em sap greu es que el Independentisme va de baixa. HA HA HA. Calculen que han votat a partits que advoquen per la INDEPENDÈNCIA, uns 300.000 més que a les europees. Jo no ho puc comptar ja que tot l'entramat de "partidets" no sé on es posicionen.


I quanta raó tenen aquests Verds Valencians


=========================




1 comentari:

  1. Benvolgut Joan:
    Deixa't de tantes " collonades ". I torna a sortir d'excursió. Gaudiràs, i faràs salut.
    Et recomano la zona muntanyosa dels Burgans, a la serra del Boix, posem pel cas.
    Mola del Boix, Tossa de Viamar, etc.
    Salut i muntanyes !

    ResponElimina