"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dimarts, 25 de setembre del 2012

Rentem els nostres vidres. Obrim la nostra finestra...

Copiat i traduït (el millor que he sabut) de la pàgina "facebook" de "HO OPONOPONO"

Una parella de noucasats, es va mudar a un barri molt tranquil.
Al primer matí a la casa, mentre prenia cafè, la dona va reparar a través de la finestra que una veïna penjava llençols a l'estenedor.
-Quins llençols bruts està penjant a l'estenedor
-Està precisant d'un sabó nou... Si jo tingués intimitat li preguntaria si ella vol que jo li ensenyi a rentar la roba!-
El marit va mirar i va quedar callat.
Alguns dies després, novament, durant el desdejuni, la veïna penjava llençols a l'estenedor i la dona va comentar amb el marit:
-Nostra veïna continua penjant els llençols bruts! Si jo tingués intimitat li preguntaria si ella vol que jo li ensenyi a rentar la roba!-
I així, cada dos o tres dies, la dona repetia el seu discurs, mentre la veïna penjava la seva roba al estenedor.
Havia passat un mes, la dona es va sorprendre en veure els llençols estesos, i entusiasmada va ser a dir al marit.
-Mira, ella va aprendre a rentar la roba! Serà que l'altra veïna li va ensenyar...? Perquè jo no vaig fer res.-
El marit amb molta calma va respondre:
-No, avui jo m'he aixecat més aviat i he rentat els vidres de la nostra finestra! -
I així és. Tot depèn de la finestra, a través de la qual observem els fets. Abans de criticar, verifiquem si hem fer alguna cosa per contribuir. Verifiquem els nostres propis defectes i limitacions.

0000000000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada