Hispano Igualadina es riu dels seus usuaris
ANNA RUBIO. 13/02/2012 12:13
Hispano Igualadina Monbús és un tema molt recurrent a l’hora de
les queixes i opinions dels lectors, n’estic segura, però des de fa un
mes la situació ha tornat a empitjorar (sí, encara que sembli mentida
continua sent possible) i m’agradaria fer-vos-en cinc cèntims.
Com
sabeu, Hispano Igualadina no és una companyia reconeguda precisament
per la seva puntualitat. D’ençà que van reprendre l’horari normal
després de les vacances de Nadal (9 de gener), ens hem trobat la
desagradable sorpresa que, tot i que l’horari teòric manté els autobusos
de 9.00 a 9.15 hores, a la pràctica aquests ja no passen a la seva
hora: el de les 9.00 surt a les 9.15 i, quan marxa de la parada, avisa
el seu company de les 9.15 perquè llavors ell pugui iniciar el seu
servei.
Com us podeu imaginar, els usuaris habituals tenim la
sensació diàriament que la companyia es riu de nosaltres: de 8.50 a 9.05
veiem passar uns 3-4 autobusos d’Hispano Igualadina però cap d’ells
està disposat a dur-nos a Tarragona: un va a Mont-roig (el que abans
feia el servei de les 9.00, per cert); un altre va cap a Duesaigües, un
altre se’n va perquè acaba el seu servei; l’autobús de les 9.15 està
aparcat des d’abans de les 9.00 a la parada d’autobusos davant de
l’Opcions (plaça de les Oques). Tot i aquest desplegament de la seva
flota, a les 9.00 no hi ha cap autobús disponible perquè es compleixi el
servei que porta unes 60-70 persones a Tarragona. Una de les raons que
això succeeixi és que l’autobús que hauria de sortir a les 9.00 surt de
Tarragona a les 8.40, i, amb el trànsit que hi ha, és físicament
impossible que arribi a la seva hora. Però, mentrestant, l’autobús de
les 9.15 està feliçment aparcat al mig de Reus i fent nosa a altres
autobusos. Això ens passa cada dia des de fa un mes.
Quan ens
intentem queixar a la coordinadora, la reacció sempre és la mateixa: ens
diu que tot va bé una vegada i una altra, que només es un retard
puntual de 5 minuts (hola? que ja no sabem comptar?) i al cap d’una
estona d’insistir, diu que marxem, que l’endemà estarà tot arreglat.
Però l’endemà tornem a estar igual.
I, per variar, això només n’és
una mostra. A tall d’exemple diré que el dissabte dia 27 de gener els
usuaris van estar dues hores i mitja sense servei entre Reus i Tarragona
i que l’única raó que finalment aparegués un autobús va ser una trucada
de la policia, que havien alertat els usuaris. Com sempre, totalment
vergonyós.
Convido els redactors del Diari que algun matí ens
facin una visita i vegin la mena de tracte que rebem aquells que, per
obligació, ja que no en tenim d’altra, hem d’utilitzar la companyia
Hispano Igualadina.
JOAN MUÑOZ PINÓS. 16/02/2012 11:25
Amb referència a l’escrit del 13 del corrent mes de febrer, signat per Anna Rubio, només vull manifestar-li que si tothom fes com jo, que vaig presentar una denúncia a la Generalitat, Departament de Transports, per l’incompliment del servei del dia 10 de gener, segur que la Generalitat prendria cartes a l’assumpte.
Jo vaig anar personalment, perquè el temps m’ho permet, però es pot fer la denúncia mit-jançant una carta. Imagineu-vos si cada dia arribessin a la Generalitat una cinquantena de cartes de denúncia.
Està bé escriure als diaris i jo li dono tot el suport, però crec que s’ha de fer un passet més.
00000000000000000
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada