"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dimecres, 29 d’octubre del 2008

Día 07. ... a Saragossa.

Surto a 8,30 h després d'esmorzar a la mateix fonda, entrepà de formatge, aigua i cafè.
Surto per la carretera, no me'n fio que els camins estiguin massa be, i vaig bastant lent pel cansament. No veig l'ermita de Nuestra Señora de Zaragoza la Vieja, per què l'urbanitzaciò Virgen de la Columna la passo per la carretera i per pel camí interior.
A El Burgo de Ebro, ja agafo els camins, després de fer fotografies del poble. Passo pel Mirador del Galatxo, on hi ha molt bona vista sobre el Riu Ebre, i de seguida arribo a La Cartuja Baja, on entro a fer unes fotografies. La part vella sembla mentida que estigui tan deteriorat i sense rehabilitar. Passada la Cartuja la guia diu que s'ha d'e pujar a la carretera, al costat d'una gasolinera i anar per la general fins a Saragossa, però com els senyals segueixen el GR99, jo les faig cas i llavors em fa que doni un gran tomb abans d'entrar a Saragossa, fet que em porta a preguntar a un que va fent "footing" si en realitat em portarà a la plaça del Pilar.
Quan entro a la ciutat, ho faig pel costat del riu, on hi ha un passeig que se me'n fa llarguíssim.
Arribo a l'Albergue Juvenil Zaragoza (Posada del Comendador), aproximadament a les 16,30h. El preu per dormir a un jove o a un peregrí es del 16,60€. L'alberg està be, però com em trobaré amb els pròxims, a les dutxes no hi ha forma possible de posar la roba on no es mulli, si hi ha varies persones.
L'alberg està en un immoble antic, que era el Palacio del Gran Inquisidor de la Corona de Aragón. Es bonic visitar els baixos i la “bóveda”. Pagina web: http://www.alberguezaragoza.com/
Després de dutxar-me i canviar-me, vaig a la farmàcia a comprar aspirines, a Deportes Dalda a comprar-me una capelina (la capa de la motxilla no es suficient) i uns mitjons per a la tornada (se m'ha trencat un dels vermells), a visitar El Pilar, donant les gracies a la verge, pel camí realitzat.
Vaig a sopar al Bar El Papeu, on demano una taula d'embotits, un plat de tomaques, aigua i camamil·la.
Mentre estic fent el resum i estudiant el trajecte de demà, una "parelleta" de francesos se m'enrotllen, per poder continuar he d'aprofitar la trucada a Maite per desfer-me d'ells i després poder continuar.
Dia cansat, per l'acumulat d'ahir i per el gran tomb que hi donat seguint el GR99 per entrar a Saragossa. Hi fet mes de 30 kilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada