"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


divendres, 13 de juliol del 2012

"Que se jodan"

Acabo de enviar-li aquest mail a aquesta "senyora?" a la seva adreça com a diPUTAda, ja se que anirà a la brossa, però per mi que no quedi.:

"Tinc la gosadia de dirigir-me a tu en català ja que crec que deus conèixer l'idioma ja que segons el Viquipèdia has nascut a Castelló de la Plana, i com el valencià es molt similar al Català crec que m'entendràs.
Em primer lloc felicitar-te per haver aconseguit un escó de diputada, allò mercès als vots que et van donar la gent de Castelló.
He llegit avui la campanya de desprestigi que està circulant per “internet” degut a unes paraules que diuen que has dit. Jo sincerament no crec que sigui veritat ja que no em cabria al meu modest cap que una persona elegida pel poble sigui capaç de dir el que diuen que has dit, que va dirigida precisament a un col·lectiu que està quedant molt desvalgut, i entre ells deuen haver persones que et van donar el seu vot. Es que no m'ho puc creure ja que això només se li pot ocorre a una persona sense escrúpols morals i més, dit en un moment de cridòria total en que pot quedar tapat entre el guirigall i sense que ningú s'assabenti. Estic convençut que si tu creguessis que ho has de dir ho faries de cara i que es senti ben fort, en un moment sense escàndol perquè tothom ho senti, o sigui sense traïduria.
Una persona que fes el que diuen que has fet hauria de dimitir al moment, però no es aquest el teu cas.
Jo ja sé que la vida del polític es ingrata ja que el poble una vegada ha votat s'oblida de vosaltres i de la feinada que feu per aconseguir el màxim de benestar de la gent.
Ja sense més recordar-te que estic amb tu, ja que no crec, ni molt menys, que hi hagi cap polític corrupte, ni inepte, ni podrit, ni inconscient ni res de tot això, sinó que sou gent respectable que treballeu pel bé del poble."

andrea.fabra@diputada.congreso.es




En el blog "El Blo de Moe de Triana" teniu una petita biografia d'aquesta senyora? i algunes perles dignes de saber.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada