"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 12 d’octubre del 2009

Recerca de la Cova dels Coloms

Com que'l company Estivi preguntava si algú sap quelcom de la Cova dels Coloms de damunt de la Febró, i ningú li donava resposta, jo tampoc perquè no la sé, em decideixo anar-la a buscar. Marco un waypoint de la situació que s'indica als mapes Icc i comarcal, i penso intentar trobar-la des del Pla de l'Ermitanet, als Motllats.
Agafo el cotxe, pujo als Motllats, des del Coll de Capafonts, i el deixo aparcat, a uns 50 metres del Mas de l'Ermitanet, i a peu, amb el gps i maquina de fotos, vaig per la Serra Plana, deixant a l'esquerra la baixada a la Febró pel Barranc de la Cova del Corral.
Aquest dia no estic gaire inspirat, millor dit gens, no se com miro el Gps, que em fa dona una volta per la "careneta" de la dreta, en comptes de passar pel tàlveg, que a mes d'anar molt mes ràpid, m'hauria estalviat dos munta-i-baixa, i els meus genolls ho haurien agraït molt.
Després de passar per la mateixa cota 974,2 del mapa Icc-10, el gps m'indica que ja estic molt aprop. He de dir que aquest mapa marca la cova al costat, però abans, de l'espadat, cosa que m'estranya però ....
Arribo a la vora de l'espadat, el gps em marca que ja hi soc, això vol dir, que està sota, però no trobo la manera de baixar, no se si hi es o no.
Miró des del roquer i veig la carretera de la Febró a Prades sota i molt aprop, penso que potser seria bo anar-la a buscar des de baix. Quan estic tornant al cotxe s'he m'acaba al bateria del gps, i no porto cap de recanvi.
Baixant amb el cotxe localitzo aproximadament el lloc on pot estar, però no trobo lloc, prop, per aparcar, i com no tinc gps, deixo la recerca per un altre dia.
Aquesta vegada no tinc dades del que hi fet, i les poques fotografies no val la pena ni comentar-ho. Però el que estic segur es que tornaré a buscar-la.
...........................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada