"La consecució d'una gran gesta no és solament gràcies a l'esforç físic i tècnic abocats, si no que també és conseqüència d'haver-ho somiat, i que aquest segon factor és tan important o més que el primer, ja que un bon entrenament i planificació pot fer-te arribar molt lluny, però mai et portarà a un somni impossible. (Walter Bonatti)".

Sheep are not pacifists are cowards (Les ovelles no son pacifistes, son covards).

The only failure is giving up (L’únic fracàs es donar-se per vençut).

L'única forma d'aconseguir l'impossible es creure que es possible.

Només aquells que s'arrisquen anar massa lluny podran saber el lluny on poden arribar.


dilluns, 30 de març del 2009

Decebut amb el club excursionista al que pertanyo

He estat uns dies pensant abans de posar això per escrit, la veritat es que no em se avenir de les paraules que em varem dir l'altre dia (i no es la primera, ja som massa vegades), resulta que vaig anar a una conferencia de muntanya, que en realitat era referent a una expedició de l'Oscar Cadiach, patrocinada per la Diputació de Tarragona i que busquen subvencions. Al que anava, vaig a l'exposició i conferencia, i quan s'acaba em trobo al president i varis socis del meu club (club excursionista al que pertanyo des de que tenia 15 anys, o sigui que fa uns quants), i una de les coses que em diu el president es que dono massa feina amb els meus 100 cims, això que només han de signar-ho i enviar-ho a la Federació, hi han altres entitats que la junta omple l'imprès, en el meu cas els envio ja tot fet, al dir-los que si els hi sap greu ja em buscaré un altre club, estic cansat de sentir protestar pel mateix, em contesta, “tu has de fer el que creguis mes convenient”, i la veritat em dona voltes pel cap, per que no se si m'ho han dit en positiu o en negatiu.
La veritat es que, ja se que les relacions no son massa bones, però després de tants anys al club, i a més, que encara que això dels 100 cims, es una cosa per a mi, també queda reflectit el nom del club.
La veritat estic cada vegada mes decebut de les persones que estan al davant del club, sent conscient que amb el meu caràcter, tampoc els hi poso fàcil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada