dilluns, 28 de setembre del 2015

Que pensa Bilderberg referent la possible independència de Catalunya?


Això si que fa por i no el que digui el miserable major mentider del regne, que per més desgràcia es el president de les espanyes. 
Val la pena mirar-s'ho encara que estem amb el neguit post-electoral, per saber que ens espera després d'elegir com a que president a qualsevol persona que triem. Els únics, al meu parer, que podrien revoltar-se no tenen ni tindran mai poder suficient, i si ho tinguessin i volguessin provar-ho, els deixarien?. 



000000000000000000


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada