dimarts, 21 d’abril del 2015

El perquè de la immigració subsahariana


No es necessiten paraules davant d'aquesta imatge, que en realitat no es cap acudit. 

Confio que eldiario,es no es molesti

00000000000000000



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada