Pàgina personal d'en Joan
Les meves sortides i els meus pensaments.
dimarts, 21 d’abril del 2015
El perquè de la immigració subsahariana
No es necessiten paraules davant d'aquesta imatge, que en realitat no es cap acudit.
Confio que eldiario,es no es molesti
00000000000000000
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada