Joan: com que veig que t'estàs mirant el teu llombrígol, i això no es bo, jo et suggereixo que escriguis un article dels teus, d'opinió excursionista, al teu magnífic Blogg. El tema podria ser: Els nous senders: CAMINOS NATURALES DEL MINISTERIO. Amb un marcatge especific. Amb panells de color granat. I fins i tot hi trobem pilons de distàncies, quilomètrics.
Com tinc los comentaris moderats, no publicaré cap que no tingui res que veure amb l'article. Si algú em vol dir alguna cosa fora d'aquest context que ho faci via mail.
Fa patxoca l'estelada al teu balcó, Joan.
ResponEliminaM'ha agradat veure-ho mitjançant el Google Earth
EliminaAutocomplaença, Joan. Tens un esperit narcisista.
Eliminaha ha ha
EliminaJoan: com que veig que t'estàs mirant el teu llombrígol, i això no es bo, jo et suggereixo que escriguis un article dels teus, d'opinió excursionista, al teu magnífic Blogg.
ResponEliminaEl tema podria ser: Els nous senders: CAMINOS NATURALES DEL MINISTERIO. Amb un marcatge especific. Amb panells de color granat. I fins i tot hi trobem pilons de distàncies, quilomètrics.
Com tinc los comentaris moderats, no publicaré cap que no tingui res que veure amb l'article. Si algú em vol dir alguna cosa fora d'aquest context que ho faci via mail.
ResponElimina