Les llavors dormen en el secret de la terra fins que a una d’elles se li ocorre la fantasia de despertar. (Antine de Saint-Exupery)
![]() |
| Foto de: " |
Així mateix hauria de passar amb les llavors de la INDEPENDÈNCIA i de la LLIBERTAT que porten dins. JA VA SENT HORA DE DESPERTAR!!
0000000000000000000000


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada