dimarts, 3 de setembre del 2013

Gallardón indulta a malversadors, traficants de drogues, estafadors i homicides


aquesta notícia l'he contrastat amb:


Aquest es el govern que hi ha a les espanyes. O sigui que a més de ser un govern mentider, nefast, mercenari del capital i que son elements d'un partit presumpte corrupte, a més indulta a tots els delinqüents de camisa i corbata, als policies (greu es el cas del policia que va lesionar a un ancià) i fins hi tot a un polígam (aquí podríem fer un acudit sinó fos penós). Això si, els indulta amb la condició que si ho tornen a fer lis farà pam-pam al culet.
Estic segur que en un país democràtic, amb democràcia real no la de les espanyes, a aquest politicastre de ministre de justícia l'haurien jutjat per prevaricació.
Vergonyós, patètic, .... Com enyoro la justícia xinesa contra la corruptela.



0000000000000000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada