Orwell VS Huxley
Es una breu explicació de per què a pesar que cada vegada el món va pitjor, la major part de la societat no fa absolutament gens per evitar-ho. Pot ser que després de tot, faci molt temps que vivim en una distòpia (Lloc o estat imaginari on tot és oposat a una situació ideal com la que planteja una utopia).
0000000000000000000000
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada