divendres, 30 d’agost del 2013

Orwell VS Huxley

Es una breu explicació de per què a pesar que cada vegada el món va pitjor, la major part de la societat no fa absolutament gens per evitar-ho. Pot ser que després de tot, faci molt temps que vivim en una distòpia (Lloc o estat imaginari on tot és oposat a una situació ideal com la que planteja una utopia).






0000000000000000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada