dimarts, 11 de desembre del 2012

Els diners per projectes se'ls emporten els partits


El que subvencionin mes al PP que al PSOE me la bufa, a més a les fundacions de tots els partits fins i tot la de ERC han rebut diners. El que es important es que tots aquests diners haurien d'anar a Ensenyament i Universitats i no ha subvencionar a vividors.
On estan els que no paren de criticar que els sindicats reben diners públics?. I amb això no vol dir que jo estigui d'acord que els rebin.
Fins quan haurem d'aguantar la corrupció dels partits?

0000000000000000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada