dimarts, 22 de novembre del 2011

Això es xenofòbia

El diari digital e-Notícies del 11 de novembre va publicar aquesta notícia:
"Més del 40% dels beneficiaris del PIRMI no localitzats són immigrants"
O sigui el titular es el 40% no el 60% que deuen ser autòctons, ni que els no localitzats puja a 2.355 (Un número massa considerable de perceptors possibles defraudadors). Un altre cosa es com va actuar la Generalitat per detectar-los, però això ja es un altre qüestió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada