dimecres, 22 de juny del 2011

Cant dels esclaus hereus, de l'Opera Nabuco

Igual com Verdi va composar l'opera Nabuco amb el seu "Va Pensiero" que es el cant dels esclaus hebreus, pensant en el domini de l'imperi Austríac sobre els italians, aviat els catalans haurem de treure el nostre cant tot pensant en el domini espanyol sobre nosaltres.



0000000000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada