Pàgina personal d'en Joan
Les meves sortides i els meus pensaments.
dimecres, 30 de març del 2011
El mon es prou gran ...
El mon es prou gran per satisfer les necessitats de tothom, però sempre serà massa petit per satisfer l'avidesa d'alguns.
Mahatma Gandhi
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada