dimecres, 30 de març del 2011

El mon es prou gran ...

El mon es prou gran per satisfer les necessitats de tothom, però sempre serà massa petit per satisfer l'avidesa d'alguns.
Mahatma Gandhi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada