divendres, 5 de novembre del 2010

Dedicat als que creuen en les guerres santes

Escoltat en una pel·lícula, actual, de romans, i ho dedico als quals encara, a la nostra era, creuen en les guerres santes.

"En el caos de la batalla, quan la terra sota els nostres peus és un llot liquid de la nostra sang, vòmit, femta i les entranyes tant d'amics com d'enemics, és fàcil invocar als déus perquè ens salvin, però són els homes els que lluiten i soldats els que moren. Els déus mai s'impliquen."


2 comentaris: