Pàgina personal d'en Joan
Les meves sortides i els meus pensaments.
divendres, 20 de novembre del 2009
Els prejudicis
- Quina època mes trista!. És mes fàcil desintegrar un àtom que un prejudici.
Albert Einstein
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada