Pàgina personal d'en Joan
Les meves sortides i els meus pensaments.
dimarts, 1 de setembre del 2009
La Solitud
- Trobo generalment a aquesta gent que no pot estar sola és generalment la companyia pitjor.
.....................
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada